2021/02/02

Udazkeneko argazki lehiaketa II: Gazte kategoria. Bozkaketa.

Enkarterriko Berbalagunetik Udazkeneko argazkien lehiaketa antolatu genuen urtaroarekin batera. Orain, udazkena amaitu da, eta argazkirik gustukoena aukeratzeko momentua heldu zaigu. 

Hainbesteko arrakasta izan zuen proposamenak, non bi kategoria egin behar izan ditugun: helduen kategoria eta gazte kategoria. Hortaz,  hona hemen Gazte kategorian jaso ditugun argazki eta testu laburrak. Ikusi guztiak eta bozkatu gehien gustatu zaizuna >>>> BOZKATU HEMEN 

 Gazte kategoria

1. argazkia

Txikia nintzenetik eman izan ditut Pablitoren errotara paseoak. Nire aititearekin joaten nintzen beti, eskutik helduta, bere aldaka parera iristen ez nintzela. Nire aitonak, errotaren paretik igarotzen ginen bakoitzean hala esaten zidan “ikusten duzu nola mugitzen den zurezko gurpila uraren eraginez? Bada, enkarterriko parajeetatik igaro diren bizitza guztiak, gureak barne, dira ur korronte hori, lurralde honen historiaren gurpilari eragiten diotenak”. Aurreko hilabetean, liluratuta uzten ninduten paseo zoragarri haiekin akordatu nintzen. Ez nuen birritan pentsatu. Oraingo honetan, aititeren eskua heldu beharrean, muxukoa hartu behar izan nuen. Hala ere, goiz urreztatu hartan, errotaren magiak xarmatu ninduen berriz. Udazkenez beteriko mahai hark, bizitzen ari ginenaz (eta garenaz) urruti eraman ninduen. Gaztaina ximelen usainaz blaitu zen airea, sagar erren zaporea dastatu nuen eta intxaurrek krakatzerakoan egiten duten soinua iritsi zitzaidan belarrietara. Nire atzamarrek, bizitza propio izango balute bezala, orain bidaltzen dizuedan argazkia atera zuten, gurpilari historia puska bat lapurtuz.

 

2. argazkia

Bide berdean ibiltzen ari nintzen etxe hau ikusi nuen. Beste edozein etxe abandonatu bezalakoa zen, hala ere, zerbait deigarria egin zitzaidan. Beharbada, hormetako zuria ondo kontserbatuta zegoela, edo leihoetako egurrezko oholak erdi eroritak zeuden modua, edo kolorezko grafitiak beharbada; baina polita iruditu zitzaidan eraikin horrek ikusarazi zidana harrapatzea.

 

3. argazkia 


Lagunekin bizikletan ibiltzen nengoen fabrika abandonatu honen aurretik igaro ginenean. Herdoildua eta zaharra zirudien. Hormak grafitiz beteta zeuden eta atea erdi irekita. Barrualdea erabat ilun zegoen, eta, jakin-minak gidaturik, eraikinean sartu ginen. Leihorik ez zegoenez, ez zen ezer ikusten, argi-iturri bakarra atean zegoen arraja txikia zelarik. Soinu ozen bat entzun genuen, eta korrika atera ginen, izututa. Gero konturatu ginen lagunak izan zirela, eta barre egin genuen. Une hori gogoratu nahi izan nuen nire argazki galeria begiratzen nuen bakoitzean, eta horregatik egin nuen argazki hau.

 

4. argazkia

Argazki hau Galdamesen atera nuen joan zen asteburuan. Ikus dezakezuenez paraje ezin politagoa da, naturaz gozatzea gustatzen zaidanez, zuekin partekatzea pentsatu dut.

 

5. argazkia

Argazki hau Balmasedako Brenan atera nuen joan zen asteburuan. Ikus dezakezuenez, paraje ezin politagoa da, naturaz gozatzea gustatzen zaidanez, zuekin partekatzea pentsatu dut.

 

6. argazkia

Argazki hau Kolitxako ibilbidean atera nuen joan zen asteburuan. Ikus dezakezuenez, paraje ezin politagoa da, naturaz gozatzea gustoko zaidanez, zuekin partekatzea pentsatu dut.

 

7. argazkia 


Argazki hau Pandozalesen atera nuen joan den asteburuan. Ikus dezakezuenez, paraje ezin politagoa da, naturaz gozatzea gustatzen zaidanez, zuekin partekatzea pentsatu dut.

 

8. argazkia 

Argazki hau Ordunteko urtegian atera nuen joan den asteburuan. Ikus dezakezuenez, paraje ezin politagoa da, naturaz gozatzea gustatzen zaidanez, zuekin partekatzea pentsatu dut.

 

9. argazkia

Argazki hau Kolitxaren bidean atera nuen, joan zen asteburuan. Ikus dezakezuenez, paraje ezin politagoa da, naturaz gozatzea gustatzen zaidanez, zuekin partekatzea pentsatu dut!

 

10. argazkia

Argazki hau Balmasedan atera nuen joan zen asteburuan. Ikus dezakeenez zerua ezin politago dago. Gozatu argazkia nik bezain beste!

 

11. argazkia


Argazki hau Galdmesen atera nue joan zen asteburuan. Ikus dezakezuenez, paraje ezin politagoa da, naturaz gustatzea zaidanez, zuekin partekatzea pentsatu dut.

 

12. argazkia

Argazki hau Kolitxako zelaietan atera nuen joan zen asteburuan. Ikusi dezakezuenez, paraje ezin politagoa da, naturaz gustatzea gustuko zaidanez, zuekin partekatzea pentsatu dut.

 

13. argazkia


Argazki hau Ordunteko urtegian atera nuen joan zen asteburuan. Ikus dezakezuenez, paraje ezin politagoa da, naturaz gozatzea gustatzen zaidanez, zuekin partekatzea pentsatu dut.

 

14. argazkia

Argazki hau Kolitzan atera nuen joan zen asteburuan. Ikus dezakezunez, paraje ezin politagoa da, naturaz gozatzea gustatzen zaidanez, zurekin partekatzea prestatzen dut.

 

15. argazkia

Argazki hau Kolitzako ibilbidean atera nuen joan zen asteburuan. Ikus dezakezuenez, paraje ezin politagoa da, naturaz gozatzea gustatzen zaidanez, zurekin partekatzea pentsatu dut.

 

16. argazkia


Argazki hau Balmasedako “Cerro Gazteluan” atera nuen joan zen asteburuan. Ikus dezakezuenez, paraje ezin politagoa da, naturaz gozatzea gustatzen zaidanez, zuekin partekatzea pentsatu dut. Espero dut gustukoa izatea!

 

17. argazkia


Argazki hau Balmasedan aterata dago B-an atera nuen pasaden astean. Ikus dezakezuenez, paraje ezin politagoa da, leku hau gustoko dudanez argazki hau atera nuen, zuekin partekatzea dut.

 

18. argazkia

 


Hemen duzue joan zen egunean gure inguru zoragarri honetan ateratako argazkia. Espero dut niri bezainbeste gustatzea.
 
19. argazkia
 
Hemen duzue joan zen egunean gure inguru zoragarri honetan ateratako argazkia. Espero dut niri bezainbeste gustatzea.
 
20. argazkia
 

Hemen duzue pasaden egunean Garbean atera nuen argazkia.

 

21. argazkia


Hemen duzue pasa den egunean Balmasedan atera nuen argazkia.Ondo ibili eta gozatu argazkiaz.

 

22. argazkia

Hemen duzue pasaden egunean Balmasedan atera nuen argazkia. Ondo ibili eta gozatu argazkia. 

 

23. argazkia

Hemen duzue pasa den egunean Gijanon atera nuen argazkia.Ondo ibili eta gozatu argazkiaz.

 

24. argazkia


Hemen duzue pasa den egunean Balmasedan atera nuen argazkia. Ondo ibili eta gozatu argazkia.

 

25. argazkia

Hemen duzue pasa den egunean  Pandozalesen  atera nuen argazkia. Ondo ibili eta gozatu  argazkiaz.

26. argazkia

 

Hemen duzue pasa den egunean Balmasedan atera nuen argazkia ondo ibili eta gozatu argazkia.

27. argazkia

Hau da nire argazkia.
 

28. argazkia

Hemen duzue erantsita duela 5 egun goizeko 07:30etan egindako argazki bat.

Zorte on partaide guztiei!




 

 


 


 


No comments: