2021/02/02

Udazkeneko argazki lehiaketa I: Helduen kategoria. Bozkaketa.

Enkarterriko Berbalagunetik Udazkeneko argazkien lehiaketa antolatu genuen urtaroarekin batera. Orain, udazkena amaitu da, eta argazkirik gustukoena aukeratzeko momentua heldu zaigu. 

Hainbesteko arrakasta izan zuen proposamenak, non bi kategoria egin behar izan ditugun: helduen kategoria eta gazte kategoria. Hortaz,  hona hemen Helduen kategorian jaso ditugun argazki eta testu laburrak. Ikusi guztiak eta bozkatu gehien gustatu zaizuna >>>> BOZKATU HEMEN 

Helduen kategoria

1. argazkia

Baliteke leku hau ederrena dela beti egoteko. Erreka, pagoak, argia, trankiltasuna, basajaun eta bere babesgarria... Enkarterriko mendi batean.


2. argazkia


Tartalo Mari beti ere mendien zaindari...Txikitako otsoen garrasiak zuek uxatzen dituzue... Txanogorritxu ausartak askeak eta indartsuak basoaren barnean.

Kukuaren soinua patrikan dirua ... Norberak Bere bidea norberak bere ipuinaren bukaeraren aukeran... Aske bizi eta aske izan


3. argazkia


Agian ez da Sodupeko lekurik politena baina bai leku berezia. Udazkenean, memoria .


4. argazkia


Argazki horretan, nire herriko txokorik ederrena aurkeztu nahi dizuet. El Grazal erreka. Nire aburuz, paisaia ikaragarria da eta oso gustora sentitzen naiz bide horretatik paseatzen naizenean. Bakea eta lasaitasuna lortu nahi badituzue, hauxe da ibilaldi egokia. Gainera, udazkenean paisaiaren koloreak liluragarriak dira.


5. argazkia


Balmasedan ateratakoa da, Las Laceras deritzon lekuan. Egunero, duela 8 urtetatik, hortik joaten naiz Negurekin paseatzera. Negu nire txakurra da, 8 urte bete berri ditu eta euskal artzain arrazakoa da (iletsua). Las Laceras txakurrarekin, bizikletarekin...joateko leku aproposa da, zuhaitzez eta animaliez beterikoa, eta errekatxo batek bide osoan zehar laguntzen zaitu bere doinu alaiarekin. Balmasedako nire lekurik kuttunena da dudarik gabe, batez ere udazkenean, zuhaitzak kolore ori eder hortaz janzten diren urtaroan.


6. argazkia


Argazki hau aukeratu dut Balmasedako Kolitxa menditik inguruko mendi guztiak ikus daitezkeelako. Bizikletaz maiz igotzea gustatzen zaidan lekua da, erlaxatzeko eta naturaz gozatzeko.


7. argazkia


Leku hau Salinillasen dago. Ez da bidea nola deitzen den, baina nik hodien bidea deitzen diot, azpitik Bilborako Orduntetik datorren ur-hodiak doazelako. Oso leku lasaia da, eta pagoen eta garoen atzetik ibiltzeak errutinatik deskonektatzen eta naturarekin berriz konektatzen laguntzen dit.


8. argazkia


Zulotik handitasunerako bidean udazkena begiratzeko ikuspuntu ezberdin bat.


9.argazkia


Ortzadar bikiak.

Ez dakit nire herriko txokorik politena izango den, baina une hura magikoa izan zen, mundu guztia zerura begira zegoen eta mugikorrak eskuan zituela bikiak harrapatzeko, gainera, gero, argazkia berrikusiz, konturatu nintzen beste batzuei ere polita iruditu zitzaiela.


10. argazkia


Nire etxetik Pico la Cruzen argazki polit hau, eguzkia bezain disdiratsua.


11. argazkia


Egoera desberdin honetan bizi behar izateak momentu bereziak bizitzeko aukera ere ekarri ahal digulako, ikuspegi zoragarri hauen argazkia bidaltzea aukeratu dut: Nere herria, Guenes, lainoaren azpian, Eretza menditik.


12. argazkia


Leku hau aukeratu dut nire lakurik kuttunetariko bat delako. Argazki hau Balmaseda zubi zaharra da, leku hau niretzat berezia da,pentsatzeko leku lasaia delako lasaitasuna transmititzen didalako eta hausnarketak egiteko oso gune aproposa delako.


13. argazkia


Udazkenak uzten digun hurrizti polita, bidean geldialdi bat egiteko leku aproposa.


14. argazkia


Uda badoa, pikuak badatoz. Pikutara uda!


15. argazkia


Udazkenaz blai! Lekurik ederrena, zurekin partekatutakoa.


16. argazkia


Argazki hau Balmasedakoa da. Ni hemen bizi naiz, ikuspegi zoragarria daukat. Niri asko gustatzen zait herria ikustea naturaren erditik. Udazkenean oso polita ikusten da, kolore desberdinak dute, marroiak, berdeak, okreak....


17. argazkia


Aupa Galdamesetik! Zipar menditik behera topatu nituen udazken kolore eder hauek


18. argazkia


ZUBI ZAHARRA BALMASEDAN

Zubi zaharra Balmasedan dago. Bere suena "puente de la Muza" da. XV. Mendeko erdi aroko zubia. Zubi zaharra astelehenean, asteazkenetan eta ostiraletan joaten naiz. Nire euskaltegia Balmasedan dago. Oso polita da.


19. argazkia


"ARGI EPEL"

Argazki hau, Balmasedatik Gasteizerako errepidean atera dut. Bidea astean bi egunetan egiten dut. Horrelako egun batekin, lanera joatea gustatzen zait. Kolore epel horiek eta argi hori Maite ditut, udazkena gustatzen zait.



20. argazkia


Grazal errekaren musikaz eta argi izpien epeltasunarekin dantzan.


21. argazkia


Argazkia Kolitzarako bidean aterata dago, Pandozales auzotik gora. Pinudien artean gaztainondoak, haritzak, pagoak...daude. Honako hau gaztainondo bat da; bere fruituak eman ostean arropa guztia kentzeko prestatzen dabil, hego haizeak lagunduta. Egun batzuen buruan biluz-biluzik geldituko da, hurrengo udaberria noiz iritsiko zain, arropa berria estreinatzeko desioan.


22. argazkia


Argazki hau, niri gustatzen zait aterata dago. Haritza Gernikako arbolaren semea delako. Zuhaitza txikia zenetik ikusi izan dut, hazte ikusi dut. Udazkenean hostoen kolorea oso polita da.


23. argazkia


Nire argazkiak udazkenean eta bere kolore zoragarrietan murgiltzen nau: gorria, marroia... Gordexola oso herri baketsua da eta ni zoriontsu naiz hemen.


24. argazkia


Irudi hau oso polita da. Estetikoki edena iruditzen zait eta urtaroaren aldaketa prozesua erakusten du. Hostoak astiro erortzen dira, Kolore berdetik hainbat nahaste politetara. Haizearen indarraz edo hostuek duten pisuarengatik lurrera erori baino lehen eskuratu dut momentua.

Niretzat hobekuntza prozesu bat da, motela. Pazientziaz hartu behar dugu, azkenean fruituak eman ditzan.


25. argazkia


Mendi hau asko gustatzen zait. Leku zoragarria da. Eta ahal dudan bakoitzean joaten naiz. Han nagonean gauza txar guztiak ahazten ditut. 


26. argazkia


Nahiz eta udazkena bukatzear egon gure basoak distiratzen ari dira. Txakurragaz nire eguneroko paseoak inguru honetan egiten saiatzen naiz. Gueñesen, hilerriaren atzean, Lujar mendira joateko bidean.


27. argazkia


Ibarrako errota Gordexolan dago. Bizitzan egon den lehenengo lekua izan zen. Herrerías ibaia Gordexolako harana zeharkatzen du. Ibaia honek ere, burdinola handiak zituen. Burdinola hauetan, Enkarterrietako burdina urtzen zen. Urteak pasa eta burdinolaren ordez irin-errota jarri zuten. Errota hauetan, Gordexolako haraneko lautadako artoa ehotzen zen. Gaur egun, erroten jarduera bertan bera utzi, Gehiengoak erortzen ari dira edo guztiz erorita daude. Horregatik berreskuratzeko ekimena hartu behar dugu. Bere historiaren alde borrokatzen ez duen herria, herri garaitua da.Uraren indarra gure herriaren indarra da.


28. argazkia


Goroldioa ikusten duzunean, udazkenak Gabonen berri ematen du... Txikitatik gehien estimatzen dudan leku batean, Serranoren etxean. Jada zalditegirik eta urmaelik ez duen gaztelua, bere ermita aldatu duena, baina bere xarma mantentzen duena.


29. argazkia


Argazkiaren lekua Ilso da; Zalla, Gueñes eta Gordexola elkartzen duen mendia. Ilsora joaten naizen bakoitzean, leku berezia eta erakargarria dela sentitzen dut. Euskal Herrian , gure arbasoek mendiak maite zituzten; leku magikoak izango balira bezala ikusi baitziren. Hori dela eta, antzineko jainkoak adoratzeko menhirak edo cromclechak altxatzen zituzten. Mendeak pasatu arren, mendiak erakargarriak direnez gero, oraindik ,mendiko tontorrak zapaltzea gustatzen zaigu.


30. argazkia


Bezi da, Sopuertan. Bizi ari garen egoeran oso azkar bizi garela konturatu gara, eta batzuk herrietara itzultzeko asmotan dabiltza lasaitasunaren bila eta natura gozatzeko. Partekatzen dudan irudiak  primeran islatzen du hori, eta horrelakoak asko dauzkagu Enkarterrietan!!


31. argazkia


Ez dira betiko garai onenak

azken finean gizaki hutsak gara"...baina bizi behar dugu! Eutsi!


32. argazkia


Argazkiaren edukia Kolitza menditik ikusten diren paisaiak dira. 


33. argazkia


Ur jauzia eta hostoak jauzita udazkenean.

34. argazkia

Egunsentia paradisuan, Sopuertan egun ederraren hasiera.

35. argazkia

Orain ulertzen dut zergaitik Garbeari Enkarterriko balkoia deitzen diolako.

36. argazkia

Lanestosan ere negu gorriaren alde!

 

Zorte on partaide guztiei!

No comments: