2021/03/30

Neguko argazki lehiaketa: Gazte kategoria. Bozkaketa.

Enkarterriko Berbalagunetik Neguko argazki lehiaketa antolatu genuen, eta orain, udaberria hastearekin batera, lehiaketako argazkirik gustukoena aukeratzeko momentua heldu zaigu. 

Aurreko lehiaketan bezala, bi kategoria ditugu: helduen kategoria eta gazte kategoria. Hortaz,  hona hemen Gazte kategorian jaso ditugun argazki eta testu laburrak. Ikusi guztiak eta bozkatu gehien gustatu zaizuna, apirilaren 16a baino lehen >>> BOZKATU HEMEN

Gazte kategoria

1. argazkia

 
Aukeratu dudan argazkia Kolitza menditik eginda dago. Mendi hau nire txoko kuttunena da, nire lehenengo mendia izan zelako. Horretaz aparte, oroitzapen asko ekartzen dizkit nire aititeri gogorarazten nau eta horregatik egunsentia hara ikustera joaten naiz

2. argazkia


 
Urte berriak ondo hastea gustatu zait betidanik. Maite ditudanekin batera, hatztarteetatik ihes egindako 365 egunak datorrenekin 12 mahatsen bidez uztartzea. Aurten, 2021ari ongi etorria emateko, hainbeste aldiz igotako Alen Mendira joan nintzen nire ahizpa eta aitarekin. 

Sinesgaitza zen benetan azukrezkoak ziruditen elur malutek basoari ateratzen zioten xarma. Mantu zuripean ehunka aldiz zeharkatutako bidezidorra, ezezagunak bihurtu ziren niretzat. Magikoak. Eta momentu hartan, denboran betiko luzatuko nukeen neguko goiz hartan, konprenitu egin nuen. Ulertu nuen hori zela urtarrileko lehenengo egun horrek eskaintzen zidana: erratzeko, gozatzeko eta hazteko aukera ematen zidan mihise zuri bat. 

 

3. argazkia 


Igoera

2020 atzean utzita, nire aitak, nire ahizpak, Aiala, eta hirurok urte berria ospatzeko zerbait berezia egin nahi genuen, beste urteetan inola ere egin izan ez egnuen ezer. Urtarrilaren lehenengo egun hartan elur malutak pilatzen ziren belardietan eta lasaitasuna arnasten zen airean. Sopuertako Alen mendia bereziki polita zegoen goiz hartan, eta ama eta amona etxearen berotasunean izanez, hirurok bertara abiatu ginen.

Arropa lodiekin babestuta, eta gogo handiekin, Alen mendia igotzen hasi ginen. Mendi puntatik 50 metrora edo, Aialaren argazki hau atera nuen, Everest mendiaren antza zuenean Sopuertako mendi maitea.

Ironia handia du honek, azken urtean bizi izandakoa munduko mendi handiena igotzea bezalakoa izan delako, baina guztiok dakigunez, igo eta gero jaitsi behar da eta horregatik, 2021. urtea jaitsiera lasai hori izatea espero dugu.

 

4. argazkia

 
Argazki hau Armañonera egindako txango batean atera nuen. Kuriosoa da neguan bidearen edozein lekutan aurkitzen direla horrelako ur-jauziak. Udaberrian edo udan, ez da horrelakorik egoten, baina neguan pilo bat ikusi ahal dira. Asko gustatzen zait ur-jauziak ikustea. 


5. argazkia


 
Urte honetan ezin izan ditugu gauza asko egin, baina elurretara joan gara jolastera. Karrantza Haranera joan ginen, eta bidean Aitak ezagutzen dituen bide batzuetatik sartu ginen eta argazkiak egin nituen. Oso dibertigarria izan zen. 

Zorte on partaide guztiei!

 

 

 

 
 
  


No comments: